مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده تفاله نیشکر در تغذیه دام

آنچه در این مقاله میخوانید...

کاربرد تفاله نیشکرتفاله نیشکر در تغذیه دامعرضه تفاله های نیشکر در تغذیه دامعرضه کننده تفاله های نیشکرکاربرد انواع تفاله نیشکر
تفاله نیشکر

تفاله نیشکر در تغذیه دام توسط عرضه کننده ها در شهر های مختلفی از کشور مان ارائه می گردد. این محصولات را می توان در بازار ها در درجه های کیفی متفاوتی جست و جو نمود. البته تفاله نیشکر در سه نوع تازه، خشک و فشنگی ملاس دار موجود است و در ادامه این مقاله توضیحات مفصل و کاربردی زیادی در خصوص تفاوت هر کدام و نحوه استفاده آنها خواهیم داد.

در میان انواع مختلف تفاله ها که در تغذیه دام مورد استفاده قرار می گیرد تفاله نیشکر را مشاهده می کنیم که دارای بازار های پر رونقی در سراسر ایران می باشد. حتی تا قبل از ممنوعیت صادرات آن، مشتریان زیادی از کشوهای همسایه خواهان این نوع تفاله بودند.

کاربرد تفاله نیشکر

تفاله نیشکر

تفاله نیشکر از جمله تفاله های پرفروش در بازار ها است که در کارخانه های تولیدی شکر حتاصل می شود. بعد از اینکه شکر از نیشکر ها جدا می شود محصولات به دست آمده را تفاله نیشکر می گویند. این محصولات دارای کارایی بسیار هستند که مشتریان می توانند به منظور های مختلفی آن ها را خریداری کنند. در ادامه مطلب چند نمونه از این موارد را ذکر می کنیم که به قرار زیر است:

  • خوراک دام
  • خمیر کاغذ
  • تهیه اتانول
  • تهیه فوفورال
  • ایجاد سوخت

تفاله نیشکر در تغذیه دام

تفاله نیشکر را از نظر کارایی که دارند در قسمت قبل مورد بررسی قرار دادیم. اما در این جا می خواهیم در مورد تفاله نیشکر در تغذیه دام بگوییم که بسیار پر کاربرد و پر طرفدار می باشد. محصولات مورد نظر به سبب خواص عالی که دارند می تواند در خوراک دام مفید واقع شود. دامپروارانی که گاو های پرواری را پرورش می دهند از این محصولات استفاده می کنند. مواد مفید موجود در این تفاله ها به قرار زیر است:

  • گلوکز
  • فروکتوز
  • گالاکتوز

عرضه تفاله های نیشکر در تغذیه دام

تفاله نیشکر در تغذیه دام دارای جایگاه بسیار عالی است که می تواند دام هایی چاق را پرورش دهد. با توجه به کارایی که این محصولات دارند شاهد وجود مشتریان زیادی برای شان هستیم که شرکت های تولید کننده را مجاب می کند به فکر روش های مختلفی برای عرضه بیفتند. در این جا می خواهیم روش های عرضه را ذکر کنیم که به قرار زیر است:

  • عرضه تفاله نیشکر از طریق عرضه کننده ها
  • عرضه تفاله های نیشکر از طریق فروشگاه های آنلاین
  • عرضه تفاله های نیشکر از طریق شرکت های تولید کننده

عرضه کننده تفاله های نیشکر

تفاله نیشکر

عرضه کننده تفاله های نیشکر در تغذیه دام در شهر های مختلفی از کشور مان فعالیت می کند. مشتریان به منظور تامین نیاز های خود می توانند از خدمات گسترده ای بهره مند شوند. فروشگاه های اینترنتی انواع مختلف محصولات را به نمایش می گذارند تا افراد به صورت غیر حضوری بتوانند نیاز های خود را بر طرف کند. عرضه کننده ها نیز محصولات را به صورت حضوری در دسترس مشتریان قرار می دهند.

کاربرد انواع تفاله نیشکر

تفااله نیشکر در سه نوع ذکر شده در ابتدای مقاله در بازار موجود است که نوع تازه با توجه به رطوبتی که دارد باید زودتر مورد استفاده قرار گیردو نوع خشک آن هم به صورت بلوک شده و هم به شکل کاه نیشکر موجود است و قابلیت جایگزین شدن با کاه گندم را دارد و البته خواص بهتر و بیشتری از آن دارد. نوع سوم و در واقع تفاله فشنگی ملاس دار نیشکر با توجه به اینکه دارای ملاس نیشکر است خواص بهتر و بیشتری برای دام دارد. از جمله خواص این نوع از تفاله نیشکر این است که به خاطر شیره نیشکر و یا همان ملاس نیشکر موجود در ترکیب آن دارای مقدار مناسبی از پتاسیم، کلسیم، منیزیم و پتاسیم است.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید