مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

آخرین قیمت تفاله گوجه فرنگی

آنچه در این مقاله میخوانید...

فروش ارزان و خوش قیمت تفاله گوجه فرنگیآخرین نرخ مصوب شده برروی تفاله گوجه فرنگیخرید و استفاده از تفاله گوجه فرنگیفروش عمده محصول تفاله گوجه فرنگیمرکز فروش محصول تفاله گوجه فرنگیمرکز آنلاین برای فروش تفاله گوجه فرنگی
قیمت تفاله گوجه فرنگی

قیمت تفاله گوجه فرنگی به نرخ روز تصویب شده و خریداران می توانند این محصول را با آخرین قیمت نهاده شده تهیه و خریداری کنند. تفاله گوجه فرنگی سرشار از ویتامین های و مفید می باشد که برای استفاده تغذیه ای دام و طیور از این محصول به صورت عمده کمک می گیرند.

محصول تفاله گوجه فرنگی را می توانید با آخرین نرخ بنا نهاده شده با قیمتی بسیار مناسب تهیه و خریداری کرده و در مصارف تجاری و پرورشی خود به مصرف برسانید و از نتایج ارزشمند آن لذت ببرید. با توجه به تحقیقات گسترده ای که در سطح دانشگاهی و مراکز تحقیقات انجام گرفته، ثابت شده است تفاله گوجه از جمله بهترین تفاله های حوراک دام و طیور است و میتواند جایگزین مناسبی برای سایر خوراک گران قیمت شود زیرا که قیمت بسیار مناسبی هم دارد و دام نیز خیلی سریع به آن عادت میکند زیرا هضم و جذب خوبی هم دارد

آخرین قیمت تفاله گوجه فرنگی

فروش ارزان و خوش قیمت تفاله گوجه فرنگی

قیمت تفاله گوجه فرنگی

یکی از دلایل خرید و فروش عمده محصول تفاله گوجه فرنگی خوش قیمت و ارزان قیمت بودن این محصول می باشد و از این رو خریداران به راحتی توانایی خریداری و مصرف این محصول را دارا می باشند. هم نوع خشک این محصول در بازار عرضه می شود و هم نوع تر آن. نوع تر آن بعد از خرید بایستی تا نهایتا یک هفته به صورت تازه خوری مصرف شود. البته اگر مکان مناسب برای سیلو نمودن و یا کیسه کردن آن برای دامدار فراهم باشد میتواند آنرا بسته بندی و یا سیلو نماید که در فصل سرد سال تا ۶۰ تا ۷۰ روز هم ماندگاری دارد و در فصل گرم بین ۳۰ تا ۴۰ روز.

آخرین نرخ مصوب شده برروی تفاله گوجه فرنگی

آخرین قیمت برروی محصول مربوطه نهاده شده است تا تمامی خریداران از تمامی نقاط ایران بتوانند محصول مصرفی را با قیمتی واحد خریداری کنند. با توجه به اینکه قیمت گوجه به صورت روزانه در میادین میوه و تره بار تغییر میکند قیمت تفاله آن هم مرتبا به روزرسانی میشود و برای اطلاع از قیمت بایستی استعلام قیمت به صورت روزانه صورت گیرد.

خرید و استفاده از تفاله گوجه فرنگی

تفاله گوجه فرنگی سرشار از

  • پروتئین
  • و ویتامین E

و استفاده از این محصول برای

  • دام
  • طیور
  • ماهی ها

رواج دارد.

  • سبک بودن از نظر غذایی
  • هضم سریع
    خاصیت مصرفی
  • ارزان قیمت بودن

از ویژگی های این محصول می باشد و از این رو در بازار تجاری مورد خرید، خریداران قرار می گیرد. هم نوع خشک آن مورد استفاده قرار میگیرد و هم نوع تر آن. برای انهایی که تخصص در نگهداری نوع تر دارند قطعا به صرفه تر خرید آن به صورت تر هست اما برای کسانی که دنبال دردسر کمتر هستند نوع خشک بهترین حالت است.

خرید و استفاده از تفاله گوجه فرنگی

فروش عمده محصول تفاله گوجه فرنگی

تاجران صاحب مشاغل تولیدی و پرورشی دام و طیور برای مصارف گوناگون خود نیاز به اندازه انبوه و عمده محصول تفاله گوجه فرنگی دارند.
از این رو خرید و فروش این محصول در کشور به صورت عمده صورت می گیرد و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد و چرخ تولیدی جامعه را به گردش درمی آورد.

مرکز فروش محصول تفاله گوجه فرنگی

این مرکز خدمات دهنده به مشتریان می باشد و خریداران می توانند محصول تفاله گوجه فرنگی مورد نیاز برای دامداری و یا مرغداری خود را به صورت حضوری از این مرکز با قیمتی مناسب و به نرخ روز تهیه و خریداری کنند.

ارتباط با مراکز گسترده توزیع و تولید این محصول در سراسر کشور توسط بازرگانی جابان باعث گردیده است دامداران با حس اعتماد کامل نسبت به تهیه این محصول از این بازرگانی اقدام نمایند و از قیمت و کیفیت مناسب برخوردار شوند و در عین حال در کل فصول سال خیالشان از بابت تهیه این محصول راحت باشد.

مرکز آنلاین برای فروش تفاله گوجه فرنگی

قیمت تفاله گوجه فرنگی

این مرکز فروش آنلاین برای خریدارانی قرار داده شده است که امکان حضور در مرکز فروش تفاله گوجه فرنگی را نداشته و بدین منظور می توانند نیازات خریدی خود را از مرکز و فروشگاه آنلاین به راحتی برآورده کنند.

شما خریداران می توانید در این مرکز ثبت سفارشی آسان را تجربه کرده و محصول سفارش داده خود را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید