مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش تفاله سیب خوراک دام عمده

آنچه در این مقاله میخوانید...

خواص تفاله سیب در جیره دامفروشنده انواع تفاله ارزان خوراک دام

دام ها نیز مانند ما انسان ها نیازمند دریافت جیره غذایی مناسب خواهند بود که این کار نه تنها باعث سیری آنها شده، بلکه منجر به افزایش رشد و سلامت این گروه از حیوانات نیز خواهد شد. حال یکی از جیره هایی که مناسب غذادهی به دام ها بوده، تفاله سیب خوراک دام است که به عنوان مکمل غذایی به غذای اصلی اضافه شده و اشتهای دام را تحریک می سازد. اکنون پخش تفاله سیب خوراک دام عمده امکانپذیر گشته و می توانید آن را سفارش دهید.

پخش تفاله سیب خوراک دام عمده

خواص تفاله سیب در جیره دام

خواص تفاله سیب در جیره دام تغذیه دام ها حائز اهمیت بسزایی بوده و نباید نسبت به این مسئله بی تفاوت بود، چرا که تغذیه درست این حیوانات در نهایت به نفع ما انسان ها تمام شده و لذا می توان گوشت قرمز سالم تر و مفیدتری را دریافت کرده و مصرف نماییم که این گوشت از دام حاصل می گردد.

حال یکی از خوراکی هایی که برای جیره دام، مناسب به نظر رسیده و باید به آن اشاره کنیم، تفاله سیب خوراک دام می باشد که در ادامه می خواهیم تا خواص عالی و ممتاز آن را مورد بررسی قرار دهیم و در قسمت زیر به مهمترین آنها اشاره شده است:

  1. تفاله سیب که به ضایعات میوه سیب اشاره دارد، با طعم و مزه شیرین و مطبوع خود، اشتهای دام را برانگیخته و اگر با مکمل های غذایی دیگر مصرف گردد، باعث تامین مواد مغذی در بدن او خواهد شد.
  2. از خواص دیگر این محصول این است که با برخورداری از میزان انرژی متوسط، این عنصر مهم را هم به دام منتقل کرده و انرژی او را افزایش خواهد داد.
  3. همچنین از دیگر خواص محرز این محصول این است که قابلیت هضم مناسبی داشته و لذا دستگاه گوارش دام را دچار اختلال نکرده و در عوض آن را بهبود خواهد بخشید.

فروشنده انواع تفاله ارزان خوراک دام

فروشنده انواع تفاله ارزان خوراک دام اگر به دنبال تهیه خوراک دام بوده و مد نظرتان خوراک دام ارزان می باشد، می توانید همین حالا اقدام نموده و از همان محصولی که مورد نظرتان است، بهره مند شوید، اما یکی از بهترین خوراک هایی که با کمترین قیمت قادر به خرید آن خواهید بود، تفاله سیب خوراک دام است که به طور کلی از ویژگی های کمی و کیفی مناسب برخوردار می باشد.

اکنون با مراجعه به برترین فروشنده تفاله سیب نظیر این مجموعه؛ نه تنها می توانید انواع تفاله ارزان دامی را تهیه نموده، بلکه فرصت دستیابی به انواع تفاله درجه یک، تمیز و بهداشتی که از استانداردهای لازم نیز بهره برده را هم خواهید داشت، اما انواع تفاله سیب که از این طریق می توانید به آن دست یابید، شامل این موارد خواهند شد:

  • تفاله سیب تر
  • تفاله سیب خشک
آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید