مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز خرید تفاله چغندر خوراک طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

راهنمای تهیه تفاله چغندر خوراک طیورفروشنده تفاله چغندر خوراک طیور

تفاله چغندر خوراک طیور هستند. تفاله های بعضی مرکبات مانند چغندر و یا حتی سیب بصورت مستقیم قابل فروش است و اکثر دامداری ها از کارخانه های قند تفاله هارا خریداری و برای خوراک دام های خود استفاده میکنند. دانشمندان پس از مطالعات و تحقیقات خود به این نتیجه رسیده اند که مواردی مانند سبوس،سویا،گندم و جو و… به همراه تفاله ی چغندر و ترکیب آن ها باهم ارزش غذایی زیاد و فوق العاده ای برای دام ها دارد

ولی به هیچ عنوان این تفاله ها به تنهایی برای وعده های دام ها قابل استفاده نیست چون این تفاله ها تنها برای حیوانات اثری نداشته و تنها تاثیرات خود را با ترکیب شدن با موارد ذکر شده نشان می‌دهد.دامداران این تفاله را از مراکز خرید تفاله چغندر خوراک طیور تهیه می کنند.

مراکز خرید تفاله چغندر خوراک طیور

راهنمای تهیه تفاله چغندر خوراک طیور

راهنمای تهیه تفاله چغندر خوراک طیور تهیه تفاله چغندر خوراک طیور به این صورت هست که دستگاه ها مواد قندی و مواد قابل استفاده چغندر را به همراه آب از آن استخراج میکنند بعد از این مرحله چغندرها بصورت تفاله باقی میمانند که پس از خشک شدن توسط دستگاه های بخصوص به شکل های مفتولی،پرک‌و قالبی در می آیند که در تولید آن بعضاً از ملاس نیز بهره گرفته میشود و اما در بعضی موارد تفاله های چغندرها قابل استفاده نیستند برای مثال اگر تفاله ها دچار کپک و یا بوی تا مطلوب و یا بوی سوختگی بدهند این تفاله ها دیگر امکان استفاده و یا حتی امکان ارسال برای غذای طیور ندارند.

تفاله چغندرها بصورت خلاصه ویژگی های من جمله ویژگی های فیزیکی و ویژگی های شیمیایی دارند که ویژگی فیزیکی تفاله به شکل و بوی و ویژگی های ظاهری تفاله دارد و ویژگی شیمیایی به موارد شیمی و عنصرها برمیگردد.تفاله چغندر خوراک دام را میتوان از مراکز خرید تفاله چغندر خوراک دام تهیه کرد.

فروشنده تفاله چغندر خوراک طیور

فروشنده تفاله چغندر خوراک طیور قیمت انواع چغندر خوراک دام به عوامل مختلفی از قبیل کیفیت تفاله-عملیات کارخانه ای و بسته بندی آن بستگی دارد.بسته به نوع دام و میزان استفاده از تفاله در خوراک دام ها می بایست تفاله خاص را انتخاب کرد.ما به عنوان فروشنده تفاله چغندر با به کارگیری روش های نوین عرضه برآنیم که تفاله باکیفیت را با قیمت مقرون به صرفه اقتصادی به دست مشتریان برسانیم.در بازار خرید تفاله های خوراک دام قیمت های مختلفی وجود دارد چرا که دلالان زیادی در این بازار وجود دارند.

ما با تکیه بر اعتماد مشتریان و به کارگیری روش های نوین فروش برآنیم که تفاله خوراک دام مرغوب را با قیمت مناسب به دست مشتریان برسانیم و این مهم را از طریق حذف واسطه گران اضافی انجام داده ایم.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید