مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش تفاله چغندر خوراک دام با کیفیت

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع تفاله مصرفی خوراک دامسفارش تفاله مالت خوراک دام با کیفیت

مرکز فروش اصلی تفاله چغندر خوراک دام با کیفیت  از طریق این سایت معتبر فروش با تمامی مشتریان عزیز ارتباط برقرار می نماید.این نمایندگی تولید کننده ضایعات چغندر به شکل تفاله در مصارف خوراک دام جهت افزایش شیردهی دام و خوراک مکمل و مخلوط با کاه توانسته جایگزین مغذی و ارزان بجای یونجه باشد.تفاله خوراک دام با کیفیت را می توانید سفارش دهید.

مرکز فروش تفاله چغندر خوراک دام با کیفیت

انواع تفاله مصرفی خوراک دام

انواع تفاله مصرفی خوراک دام انواع تفاله مصرفی خوراک دام شامل مالت، جو، تفاله چغندر فشنگی، گندم شکسته کیسه شده، سبوس درشت، سبوس متوسط خرمای ضایعاتی، ذرت علوفه بسته بندی شده، خوراک دام بر پایه نیشکر، کنجاله تخم پنبه، کنجاله کلزا و غیره می شود

عمده فروشان، توزیع کنندگان و خرده فروشان انواع تفاله مصرفی دام  نظیر مواد غذایی  شامل مواد آلی مانند محصولات نانوایی،پنیر، تخم مرغ، ماست، بستنی، محصولات (میوه و سبزیجات) و سایر مواد آلی مانند گل، گیاهان و گیاهان گلدانی و غیره را در اختیار دامدارن قرار می دهند.

دانه های انگور و تفاله های مالت یا چغندر اغلب به عنوان خوراک دام استفاده می شود. از آنجا که این محصولات پروتئین ، فیبر و انرژی تأمین می کنند ، می توانند در انواع رژیم های غذایی مفید باشند.

پروتئین موجود در تفاله مالت، دانه های کشمش و انگور می تواند بخش قابل توجهی از پروتئین های اضافی را تأمین کند. علاوه بر این، آنها فیبر و فله مورد نیاز را در رژیم های نشخوارکنندگان و اسب ها تأمین می کنند.

 تفاله مالت و سایر محصولات نیز به گوسفندان و طیور خورانده می شود. در حال حاضر ، بازار اصلی غلات تولید کننده مرطوب به عنوان خوراک دام گاو شیری است.

دانه های انگور و تفاله مالت در طول تاریخ به صورت مرطوب یا خشک به بازار عرضه می شده است ، اما در حال حاضر غلات تولید کننده مرطوب اکثر محصولات به بازار عرضه شده را تشکیل می دهند. تفاله چغندر و مالت و انگور ، پروتئین، انرژی و فیبر در رژیم های غذایی دام فراهم می کند، اما تنوع محصول می تواند در استفاده از آنها تأثیر بگذارد و نیاز به یک برنامه آزمایش برای تعیین محتوای مواد مغذی دارد.

سفارش تفاله مالت خوراک دام با کیفیت

سفارش تفاله مالت خوراک دام با کیفیت سفارش خوراک دام به علت پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات امروزه به آسانی صورت می گیرد.معتبرترین عرضه کنندگان و صادرکنندگان  تفاله مالت خوراک دام محصولی ویژه را با سفارش مشتریان عزیز به تمام نقاط کشور عرضه می نمایند.

این محصول بی نظیر با ثبت سفارش قبلی در مدت زمان کوتاهی با کیفیت برتر و قیمت بسیار مناسب تر به دست مشتریان خواهد رسید.قیمت عمده این محصول درصد قابل توجهی از هزینه ها را کاهش خواهد داد و سود بالایی خواهد داشت.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید