مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تفاله گوجه فرنگی خوراک طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

کاربرد تفاله گوجه در خوراک دام و طیورمرکز خرید تفاله خشک گوجه خوراک طیور

یکی از ترکیباتی که در تولید جیره و کنسانتره دام و طیور کاربرد دارد تفاله گوجه است. اثرات مثبت تفاله گوجه خوراک طیور در رشد و باروری طیور و ماکیان پرورشی موجب شده که این محصول یکی از مهمترین ترکیبات در فرآیند تولید خوراک طیور به شمار رود. قیمت تفاله گوجه فرنگی خوراک طیور در بازار با توجه به میزان عرضه و تقاضا در بازار متغیر است و به همین علت ضروری است قیمت به روز انواع تفاله پیش از خرید، استعلام گردد.

قیمت تفاله گوجه فرنگی خوراک طیور

کاربرد تفاله گوجه در خوراک دام و طیور

کاربرد تفاله گوجه در خوراک دام و طیور

زباله‌های گوجه فرنگی از پوست گوجه فرنگی، تفاله و دانه‌هایی که پس از پردازش در مراکز تولید رب و سس گوجه فرنگی باقی می‌مانند تشکیل شده است و حاوی مقادیر بالایی از پروتئین، لیپید، فیبر خام، فیبر نامحلول و کربوهیدرات است.

این تفاله حاوی ترکیبات مهمی است که در روند رشد و باروری طیور نقش بسزایی دارد. کاربرد تفاله گوجه در خوراک دام و طیور به دلیل لیکوپن موجود در این تفاله است که یک آنتی اکسیدان بسیار قوی در مواد غذایی است.

نتایج پژوهشها و آنالیزهای آزمایشگاهی در حوزه بررسی اثرات تفاله گوجه در جیره دام و طیور نشان می‌دهد که تفاله گوجه فرنگی خشک، باعث تقویت مثبت آنتی اکسیدان در خون و مایع منی در طیور و دام می‌گردد و به طور موازی برخی از ویژگیهای اسپرم را در انواع حیوانات پرورشی بهبود می‌بخشد.

تأثیر گنجاندن کنجاله ضایعات گوجه فرنگی در رژیمهای غذایی دام و طیور چند جانبه است و علاوه بر کمک به سلامت طیور و دام، مشکل کمبود مواد غذایی ناکافی در صنعت دامپروری را تا حدود زیادی مرتفع می‌نماید و به کاهش هزینه‌های مرتبط با تامین خوراک و جیره در مجتمعهای تولیدی کمک می‌کند.

مرکز خرید تفاله خشک گوجه خوراک طیور

مرکز خرید تفاله خشک گوجه خوراک طیور

مرکز خرید تفاله خشک گوجه خوراک طیور، به منظور تامین نیاز صنعت دام و طیور، اقدام به خرید و فروش بهترین کنجاله و تفاله گوجه فرنگی می‌نماید. کنجاله گوجه یکی از ارزانترین و بهترین تفاله برای گنجاندن در جیره دام است که حاوی مقادیر بالایی از مواد زیر مغذی است.

خرید خوراک طیور، با کیفیت بالا و قیمت ارزان، یکی از مسائل مهم در صنعت دامپروری است که در سالهای اخیر به دلیل نوسانات شدید قیمت جیره و کنسانتره دام و طیور بیش از گذشته موجب دغدغه فعالان صنعت دامپروری شده است.

شرکتهای فعال در حوزه خرید و فروش و تجارت انواع کنجاله و تفاله میوه و گوجه، به منظور تنظیم قیمت کنجاله و تفاله در بازار، به صورت مستقیم اقدام به خرید این محصولات از تولید کنندگان و عرضه بدون واسطه به صنعتگران می‌نمایند. به این ترتیب بهترین تفاله گوجه فرنگی با بالاترین درجه کیفی و قیمت به دست صنعتگران می‌رسد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید