مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تفاله چغندر قند خوراک طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

نحوه مصرف تفاله چغندر برای طیورعمده فروش تفاله چغندر خوراک طیور باکیفیت

 تفاله چغندر قند خوراکی پر انرژی و مقوی و مغذی برای دام و طیور محسوب می شود این محصول سرشار از کلسیم است و برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشد این نوع خوراک یکی از سالم ترین مواد غذایی برای دام و طیور است که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است.

 قیمت تفاله چغندر خوراک طیور با توجه به کیفیت آن تعیین می گردد که با خرید مستقیم از فروشنده اصلی با قیمتی ارزان تر به دست مشتری می رسد.

قیمت تفاله چغندر قند خوراک طیور

نحوه مصرف تفاله چغندر برای طیور

نحوه مصرف تفاله چغندر برای طیور

 روش و نحوه مصرف تفاله چغندر برای طیور به این شکل است که اغلب آن را به صورت خشک مخلوط با دانه های دیگر مصرف می کنند چرا که اگر به تنهایی مصرف شود ممکن است موجب نفخ طیور شود و اگر با دانه های دیگر آن را مورد استفاده قرار دهند هضم غذا آسان تر انجام می گیرد و موجب می شود طیور به خوردن بیشتر این محصول رغبت نشان دهند و موجب رشد بهتر آنها شود به همین دلیل این محصول با مواد مغذی دیگری چون ذرت و سبوس و سویا مصرف می شود که موجب بالا رفتن وزن طیور شده و برای سلامت بدن آنها نیز بسیار مفید است و بدن آنها به راحتی می تواند از مواد مغذی موجود در این محصول بهره مند شود.

 این محصول از آنجایی که محصولی طبیعی می باشد و در تولید آن هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است برای دام و طیور یک مواد غذایی کامل و پر خواص محسوب می شود و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است‌. استفاده از تفاله چغندر برای طیور نه تنها باعث رشد بهتر آنها می شود بلکه موجب می شود  گوشت و مواد غذایی دیگر که از آن ها به دست می آید مرغوب تر و سالم تر باشد.

عمده فروش تفاله چغندر خوراک طیور باکیفیت

عمده فروش تفاله چغندر خوراک طیور باکیفیت

 فروش تفاله چغندر خوراک طیور عمده و با کیفیت به صورت مستقیم باعث می شود این محصول راحت تر به دست مشتری برسد و مشتری بتواند با کیفیت ترین نوع آن را با قیمتی باور نکردنی و ارزان خریداری نماید با عرضه مستقیم این محصول مشتری در هر مکانی که باشد به خرید تفاله چغندر خوراک طیور دسترسی دارد و برای خرید آن نیازی به مراجعه حضوری آنها نیست.

قیمتی که فروشنده اصلی برای این محصول در نظر می گیرد از آن رو ارزان است که آن را با قیمت واقعی مستقیم  به دست مشتری می رساند چرا که اگر به دست واسطه بیفتد و مشتری آن را از طریق واسطه خریداری نماید مجبور است سودی هم به واسطه بپردازد به همین دلیل قیمت این محصول گران تر به دست مشتری می رسد، علاوه بر این اطمینانی که در کیفیت محصول با خرید مستقیم می باشد در خرید با واسطه نیست با این اوصاف پس خرید آنلاین و اینترنتی بهترین روش خریدی است که می تواند مشتری را به سمت انتخابی درست راهنمایی کند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید