مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تفاله سیب بسته بندی خوراک طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی تفاله های مصرفی در خوراک طیورمرکز پخش تفاله چغندر بسته بندی خوراک طیور

خوراک طیور دارای اهمیت بسزایی بوده و اگر نسبت به انتخاب آن توجه داشته باشیم، در واقع کمک بزرگی به جامعه بشری نموده ایم، چرا که طیور منبع تغذیه ای ما انسان ها به شمار آمده و سلامت آنها برابر خواهد بود با سلامت بیشتر ما. حال سلامت طیور با مصرف خوراک مناسب میسر گشته و یکی از بهترین خوراک ها برای این گروه؛ تفاله سیب می باشد. اکنون فرصتی فراهم گشته تا بتوانید این محصول را سفارش داده و از بهترین قیمت تفاله بسته بندی خوراک طیور بهره مند شوید.

قیمت تفاله سیب بسته بندی خوراک طیور

بررسی تفاله های مصرفی در خوراک طیور

بررسی تفاله های مصرفی در خوراک طیور یکی از بهترین منابع غذایی برای طیور که البته به عنوان مکمل غذایی مورد استفاده قرار گرفته و به غذای اصلی شان اضافه می گردد، تفاله خوراک طیور می باشد که شامل انواع مختلفی گردیده و به طور کلی می توان گفت که تفاله های گیاهی از بهترین آپشن ها جهت افزودن به غذای اصلی طیور به شمار می آیند که هم خوش خوراک تر بوده و هم سلامت بیشتری را از آنشان خواهند کرد.

در ادامه می خواهیم تا به بررسی بیشتری از تفاله های مصرفی در خوراک طیور بپردازیم که در قسمت زیر به مهمترین آنها اشاره شده است:

  1. تفاله سیب خوراک طیور: با توجه به اینکه این محصول از لحاظ مواد معدنی چندان غنی نیست، لذا مصرف آن به همراه غذای اصلی توصیه شده و از ویژگی های مثبت آن این است که بسیار خوش خوراک می باشد.
  2. تفاله چغندر خوراک طیور: به صورت تفاله پرک قابل مشاهده بوده و مانند تفاله سیب، بسیار خوش خوراک است؛ ضمناً بسیار پر حجم به نظر رسیده و حاوی قند و انرژی بالا می باشد.
  3. تفاله گوجه: غنی از ویتامین ای بوده و نقش مهم و مفیدی را در جیره طیور مختلف از جمله جوجه های گوشتی ایفا می کند.
  4. تفاله هویج: قابلیت هضم مناسبی را به همراه داشته و از مزیت آن برای صنایع پرورش طیور این است که می توانند آن را به مدت طولانی در انبار نگهداری کنند.

مرکز پخش تفاله چغندر بسته بندی خوراک طیور

مرکز پخش تفاله چغندر بسته بندی خوراک طیور علاوه بر تفاله سیب، نوع دیگری از تفاله که در جیره طیور به وفور استفاده شده و مورد توجه و اهمیت فراوان قرار گرفته، تفاله چغندر می باشد که در قسمت پیش توضیحاتی را در خصوص آن ارائه دادیم، حال اگر تصمیم به سفارش عمده تفاله طیور دارید، می توانید این محصول را هم به لیست انتخابی اضافه کنید.

لازم به ذکر است عرضه این محصول از سوی مراکز متعددی میسر گشته است، از جمله مجموعه فوق که به عنوان بزرگترین مرکز پخش خوراک دام فعالیت داشته و می توانید از طریق آن نتایجی عالی را کسب نموده و در آخر نیز از چنین محصولاتی برخوردار شوید:

  • تفاله چغندر بسته بندی تازه
  • تفاله چغندر سالم و تمیز
  • تفاله با بهترین قیمت
آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید