مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تفاله سیب بسته بندی خوراک دام

آنچه در این مقاله میخوانید...

میزان مصرف تفاله سیب در جیره دامفروش تفاله سیب بسته بندی خوراک گاو

یکی از مواردی که در کارخانه های آب میوه گیری سیب بدست می آید، تفاله میوه است. نرخ ارزان محصول و خواص زیادی که دارد، سبب می شود تا تعداد گروه های زیادی، خواستار بهره برداری از ویژگی های ممتاز کالا به منظور پرورش هر چه بهتر دام های خود باشند. به منظور دریافت آخرین قیمت تفاله سیب بسته بندی خوراک دام، می توانید تا انتهای این مقاله جذاب و دوست داشتنی با ما همراه باشید.

قیمت تفاله سیب بسته بندی خوراک دام

میزان مصرف تفاله سیب در جیره دام

میزان مصرف تفاله سیب در جیره دام تفاله سیب گاو به خاطر ارزش غذایی بی نظیر خود از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. ماندگاری آسانی داشته و تا مدت زمان زیادی بدون هر گونه نگهداری خاصی قابل بهره برداری خواهد بود.

طعم دلپذیر آن سبب می شود تا دام، علاقه مندی شدید به میوه پیدا نموده و مصرف آن را با ذوق و اشتیاق انجام دهد. بنابراین خوراک مطلوبی داشته و خریداران زیادی را به سمت خود روانه می سازد.

کالری زیادی که دارد، به سرعت در شریان های اصلی حیوان نفوذ پیدا کرده تا رویکرد مساعدی را به نمایش بگذارد. یعنی در نمونه های شیرده، هورمون های تولید شیر را به تحریک وا می دارد. هم چنین در گاو های گوشتی نیز، افزایش حجم ماهیچه ها را در فاصله زمانی کوتاه تری به مرحله عمل خواهد رسانید. در نتیجه از همه نظر کاربردی خواهد بود.

این جیره به دلیل کالری زیادی که دارد، بیماری های احتمالی را از بدن حیوان دور نگه داشته و سیستم ایمنی بدن را تقویت می سازد. کارایی بالای داشته و حشرات موذی را از آن دور نگه خواهد داشت. غلظت بالایی که دارد، منجر می شود تا در هر مرحله، تنها نیاز به مصرف بخش کمی از جیره باشد. بنابراین به مرور زمان ویژگی های خود را حفظ کرده و لذیذ باقی می ماند.

فروش تفاله سیب بسته بندی خوراک گاو

فروش تفاله سیب بسته بندی خوراک گاو فروش خوراک دام بسته بندی شده، داخل ظرف های مخصوص انجام می شود تا به شکل سالم و به دور از هر گونه ایرادی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد. سفارش دهی اینترنتی کار ها را ساده نموده تا دیگر احتیاجی به حضور فیزیکی در جامعه نباشد.

تنها با استفاده از تلفن همراه یا رایانه خود، می توانید به سایت رسمی شرکت متصل شده تا به جزئیات تازه ای از کالا دسترسی داشته باشید. سوالات مطرح شده در ذهن خود را از کارشناسان خبره ما پرسیده تا به اطلاعات تازه ای در این خصوص دسترسی داشته باشید.

سایز بندی های گوناگون، دست مخاطب را باز می گذارد تا مقدار درخواستی خود را تعیین نماید. در فاصله زمانی کوتاهی ارسال شده و رضایت مندی متقاضی را بدست خواهد آورد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید