مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده تفاله گوجه مخصوص خوراک دام

آنچه در این مقاله میخوانید...

مزایای استفاده از تفاله گوجه در خوراک دامقیمت روز تفاله گوجه مخصوص خوراک دام

فروش عمده تفاله گوجه مخصوص خوراک دام از طریق کارخانه هایی صورت می گیرد که از گوجه محصولات جانبی تولید می کنند، برای مثال فروش تفاله گوجه به طور معمول از طریق کارخانه های تولیدی رب گوجه به صورت عمده انجام می شود این مراکز و کارگاه ها پس از آبگیری از گوجه تفاله تولید شده از آن را در اختیار کارخانه های تولیدی خوراک دام قرار می دهند و این محصول جانبی به صورت عمده به فروش می رسد.

فروش عمده تفاله گوجه مخصوص خوراک دام

مزایای استفاده از تفاله گوجه در خوراک دام

مزایای استفاده از تفاله گوجه در خوراک دام تفاله گوجه فرنگی یکی از محصولات جانبی تولید شده در صنایع تولید رب گوجه می باشد، که با توجه به روش های فرآوری و نوع گوجه خام استفاده شده دارای نسبت های متفاوتی از پوست، بذر و مقادیر اندکی از گوشت می باشد، این محصول از لحاظ ترکیبات شیمیایی دارای عناصری می باشد که برای خوراک دام بسیار مفید است برای مثال تفاله گوجه سرشار از پروتئین است میزان پروتئین موجود در این محصول میزان ۲۲ تا ۲۵ درصد است و این میزان پروتئین خام بسیار برای دام مفید است، و به عنوان یک منبع پروتئین ارزان قیمت برای دام های اهلی مورد نیاز است، هم چنین این محصول سرشار از رطوبت، چربی خام، هم چنین عصاره عاری از نیتروژن، الیاف و خاکستر می باشد. وجود این مواد در این محصول تاثیر به سزایی بر تکمیل شدن تغذیه خوراک دام دارد.

بر طی آزمایش هایی که بر روی این تفاله ها انجام شده نشان می دهد که سرشار از ویتامین ایی می باشد وجود این عنصر بسیار در جیره غذایی دام به خصوص جوجه های گوشتی حیاتی است، در دام هایی که از تفاله گوجه فرنگی در جیره غذایی آن ها استفاده می شود نشان دهنده این است که گوشت دام پس از کشتار ماندگاری بالایی داشته و دیرتر دچار فساد و خرابی می شود.

استفاده از این تفاله در جیره غذایی گاوها هم چنین موجب افزایش شیردهی گاوها می شود. و میزان این افزایش به میزان ۱۵ درصد بیشتر خواهد بود.

قیمت روز تفاله گوجه مخصوص خوراک دام

قیمت روز تفاله گوجه مخصوص خوراک دام قیمت تفاله گوجه مخصوص خوراک دام به کیفیت این محصول بستگی دارد و کیفیت این تفاله ها به کیفیت گوجه خامی که این تفاله از آن تهیه می شود بستگی دارد. در وهله بعدی قیمت گوجه خام نیز در قیمت روز تفاله گوجه مخصوص خوراک دام بسیار موثر است، البته نوع فرایندی که این تفاله ها تولید می شوند که تعیین کننده کیفیت تفاله است در قیمت روز تفاله موثر است، برای اطلاع از قیمت روز این محصول نی توان به صورت مستقیم به کارخانه های تولید رب مراجعه نمود البته وب سایت های اینترنتی فروش و نمایندگی های پخش و عرضه این محصول یکی دیگر از راه های اطلاع از قیمت محصول می باشد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید