مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش تفاله مالت خوراک دام با کیفیت

آنچه در این مقاله میخوانید...

پرمصرف ترین تفاله ها در تغذیه دامخرید عمده تفاله چغندر خوراک دام با کیفیت

فروش تفاله خوراک دام با کیفیت به صورت عمده انجام می شود تا خریدارانی که قصد سفارش در حجم بالا دارند بتوانند نیاز خود را به صورت یکجا و با هزینه کمتر تامین نمایند. خوراک دام نقش مهمی در سلامتی و تغذیه دام و طیور دارد. به همین دلیل کیفیت آن اهمیت زیادی برای خریداران دارد. امروزه فروش خوراک دام به صورت تازه به صورت غیرحضوری هم انجام می گیرد و مشتری می تواند بدون حضور در محل سفارش خود را تامین نماید.

فروش تفاله مالت خوراک دام با کیفیت

پرمصرف ترین تفاله ها در تغذیه دام

پرمصرف ترین تفاله ها در تغذیه دام

تهیه خوراک باکیفیت برای دام یکی از مهمترین و دشوارترین مراحل تغذیه دام و طیور به شمار می رود. امروزه از تفاله های متنوعی برای سیر کردن دام ها استفاده می شود که البته ویژگی های کمی و کیفی آن می تواند در سلامتی و رشد دام تاثیر مستقیم داشته باشد. از پرمصرف ترین انواع تفاله هایی که در حال حاضر به عنوان خوراک دام استفاده می شود می توان به تخم پنبه، کنجاله آفتابگردان، تفاله چغندرقند، مکمل های غذایی مانند کلسیم، پتاسیم، آهن و…، تفاله جو، خرما، چغندرقند و.. اشاره نمود.

انواع تفاله مرکبات یکی از مهمترین و پرمصرف ترین تفاله ها هستند که ضمن طبیعی بودن فواید فراوانی را به همراه دارند. این تفاله ها حاوی فیبر، پروتئین و سایر مواد معدنی مورد نیاز دام بوده و می توانند به صورت طبیعی بخشی از نیاز بدن حیوان را به این موارد تامین نمایند.

به عنوان مثل استفاده از تفاله چغندرقند به دلیل حجیم بودن و ملین بودن بسیار خوش خوراک بوده و در عین حال قیمت ارزانی دارد. به همین دلیل دامداران و افرادی که به پرورش طیور مشغولند تمایل دارند که این نوع تفاله ها را خریداری و به عنوان خوراک به دام خود بدهند. استفاده از این تفاله ها هم می تواند نیاز طبیعی بدن دام را برآورده کند و هم او را در برابر بیماری ها ایمن گرداند.

خرید عمده تفاله چغندر خوراک دام با کیفیت

خرید عمده تفاله چغندر خوراک دام با کیفیت

خرید عمده تفاله چغندر خوراک دام باکیفیت را می توانید به صورت آنلاین و از طریق ثبت سفارش در سایت ما انجام دهید. در این شیوه از خرید خوراک دام نیاز به مراجعه حضوری و صرف زمان زیاد نیست. کافیست به اینترنت دسترسی داشته تا بتوانید به اندازه مورد نیازتان بهترین و باکیفیت ترین خوراک دام را تهیه کنید. فروش مستقیم و بی واسطه صورت می گیرد. لذا قیمت های اعلامی کمتر از نرخ هایی است که در بازار آزاد شاهد آن هستیم.

همچنین خرید را می توانید به صورت عمده و در تناژ بالا انجام دهید. محدودیتی برای ثبت سفارش نخواهید داشت و هر زمان فرصت کافی در اختیارتان بود می توانید برای خرید اقدام کنید. انواع خوراک دام به صورت کاملا بهداشتی و بسته بندی شده آماده عرضه به مشتریان می باشد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید