مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش تفاله خرما خوراک دام درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

استفاده از تفاله خرما در خوراک داممرکز خرید تفاله خرما درجه یک ارزان قیمت

بهتر است خرید تفاله خرما خوراک دام درجه یک بدون واسطه و به صورت مستقیم ، از طریق مراکز عرضه کننده به ویژه کارخانه ی تولید شیره خرما و یا لواشک صورت گیرد . قیمت تفاله ی خرما نیز به کیفیت آن و نوع خرمایی که از آن تفاله به دست می آید ، بستگی دارد. در برخی از استانهای کشور ، کارخانه های فرآوری خرما وجود دارد. متقاضیان برای خرید خوراک دام می توانند سفارشات خود را در سایت خرید و فروش این کارخانه ها به ثبت برسانند. و از قیمت تفاله خرما در سایت نیز مطلع شوند.

فروش تفاله خرما خوراک دام درجه یک

استفاده از تفاله خرما در خوراک دام

استفاده از تفاله خرما در خوراک دام تفاله خرما به صورت ترکیبی با هسته در کارخانه های قند ، شیره ی خرما و لواشک تولید می شود. به دلیل وجود نخلستان های وسیع در جنوب کشور کارخانه های زیادی نیز برای فرآوری خرما راه اندازی شده اند . تفاله خرما به دلیل داشتن پروتئین و فیبر خام برای دام و طیور بسیار موثر واقع شده است . تفاله خرما در جهت خوراک دام و طیور توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند. و جایگزین بسیار خوبی به جای ذرت و جو برای دام باشد . و علاوه بر افرایش شیردهی دام ها سبب افزایش وزن آنها نیز می شود. فواید استفاده از تفاله خرما بدین شرح می باشد :

۱. بالا بردن پروتئین و ویتامین ها در خوراک دام ها

۲. پائین آمدن هزینه ها برای آماده نمودن خوراک دام ها

۳. بالا رفتن خوش خوراکی دام ها به دلیل طعم های تفاله خرما

هسته و گوشته خرما می تواند مقدار انرژی روزانه ای که یک دام مصرف می کند ، را تامین نماید . هسته ی خرما را در کارخانه ها آسیاب می کنند. و برای تغذیه دام ها استفاده می نمایند. علاوه بر آن به حفظ محیط زیست کمک بسیار زیادی می شود. این محصول که روزی به عنوان ضایعات کاربرد داشت ، امروزه برای تامین بسیاری از ویتامین ها ، پروتئین ها ، فیبر ، مواد معدنی حیوانات کاربرد فراوان دارد . تاثیر فرآوری روی تفاله خرما بیشتر از هسته ی خرما بوده است .

مرکز خرید تفاله خرما درجه یک ارزان قیمت

مرکز خرید تفاله خرما درجه یک ارزان قیمت برخی از تولید کنندگان با توضیع انواع جیره ارزان می توانند ، نیاز های دامداری ها را به خوراک با کیفیت تامین کنند . متقاضیان برای خرید جیره های ارزان از هر نظر از کشور می توانند ، سفرشات خود را از طریق سایت اعلام نمایند .

قیمت خرید تفاله خرما نسبت به ذرت و جو ارزان تر است . تفاله خرما توسط عرضه کنندگان این محصول در بازار به صورت عمده در اختیار خریداران قرار می گیرند . تفاله خرما به عنوان خوراکی ارزان و مفید می تواند ، جایگزین خوبی برای دام ها به جای خریدن ، علوفه های گران قیمت گردد .

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید