مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ارزان تفاله جو بسته بندی خوراک دام

آنچه در این مقاله میخوانید...

دلایل مصرف تفاله مالت جو در جیره داممرکز خرید تفاله بسته بندی خوراک دام عمده

تفاله جو یکی از انواع غذا و خوراک دام است که از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار و دارای انواع پروتئین های گیاهی بسیار غنی و مواد عالی بسیار زیاد که برای رشد خوب دام، بسیار لازم و واجب است. تولید کننده تفاله جو بسته بندی خوراک دام را که خوراک کامل و سرشار از ویتامین است را به صورت فروش ارزان و بسیار مناسب در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است.

فروش ارزان تفاله جو بسته بندی خوراک دام

دلایل مصرف تفاله مالت جو در جیره دام

دلایل مصرف تفاله مالت جو در جیره دام یکی از دغدغه های دامداران همیشه تامین غذا و خوراک کافی و شایسته برای دام ها است تا با خوردن این خوراک بتوانند از سلامت و رشد کافی برخوردار باشند خصوصا دام هایی که از چرای آزاد بی بهره هستند.

یکی از انواع خوراک دام عمده انواع مالت جو است مالت در واقع دانه هایی از غلات است که طی مراحلی خشک و در اختیار حیوان قرار می گیرد یکی از انواع این غلات جو است تولید کننده در فرآیندی جو را برای مدتی معین در آب خیس کرده تا آب به خوبی به خورد جو برود سپس منتظر می شوند تا جو جوانه بزند بعد از این کار جو را خشک می کنند.

در این فاصله طی عملیاتی جو درگیر عمل تخمیر شده و تولید مزه ای شیرین در غله می کند و سپس جو خشک را که سرشار از انواع پروتئین و ویتامین های مختلف غذایی و همینطور مقدار بسیار زیادی ویتامین و قند است را در اختیار حیوان قرار می دهند این غذا یکی از انواع خوراک هایی است که به رژیم غذایی حیوان افزوده می شود و برای حفظ سلامت و رشد حیوان بسیار عالی و ضروری است.

مرکز خرید تفاله بسته بندی خوراک دام عمده

مرکز خرید تفاله بسته بندی خوراک دام عمده تولید کننده تفاله بسته بندی شده خوراک دام عمده را از کارخانجات تولید و تهیه محصولاتی که از جو می گیرند آماده و این پودر سرشار از انواع پروتئین و ویتامین را در بسته های مختلف قرار داده و این محصول را در تمام مراکز فروش مربوط به خوراک دام ارائه کرده تا با توجه به نیاز بدن حیوان در برنامه غذایی دام قرار داده تا حیوان از مزایای آن و از رشد کامل و کافی و سلامت برخوردار شود.

مرکز خرید انواع این خوراک را که در انواعی بسیار متفاوت تولید شده را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان در اختیار مشتریان این کالا قرار می دهد و دامداران می توانند با توجه به نیاز بدن دام های خود از خرید تفاله جو برای دام های خود خریداری و استفاده کنند.

دام ها برای داشتن یک زندگی عادی باید از انواع مواد غذایی استفاده کنند تا رشد حیوان به تاخیر نیفتد خصوصا در مورد دام هایی که برای پروار بندی نگهداری می شوند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید