مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم تفاله گوجه مناسب تغذیه دام

آنچه در این مقاله میخوانید...

روش تهیه تفاله گوجه خشکقیمت دقیق تفاله گوجه برای تغذیه دام در بازار

عرضه مستقیم تفاله گوجه تغذیه دام توجه بسیاری از مراکز تولید کننده انواع کنسانتره و مکمل های غذایی دام و طیور را به خود جلب کرده است. از کاربرد تفاله گوجه در تغذیه دام و طیور می توان به تامین کننده پروتئین لازم و مورد نیاز دام اشاره کرد. امروزه از این تفاله میوه به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد در تغذیه دام بجای یونجه یا در کنار آن استفاده می کنند. دام داران می توانند این تفاله ها را معمولا با قیمت کمتری از مراکز عمده فروشی مانند وب سایت ما خریداری کنند. 

عرضه مستقیم تفاله گوجه مناسب تغذیه دام

روش تهیه تفاله گوجه خشک

روش تهیه تفاله گوجه خشک روش تهیه تفاله گوجه با توجه به تجهیزاتی که در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد، متفاوت است ولی به طور کلی می توان گفت برای تهیه این تفاله های خشک شده آن را در با استفاده از دستگاه های حرارت دهی قوی خشک می کنند یا مستقیما در نور آفتاب قرار می دهند تا کاملا خشک شوند. به طور کلی مراکز تولیدی انواع تفاله مورد نیاز دام برای خرید این محصولات می توانند به سراغ کارخانه های تولید کننده رب گوجه مراجعه کنند چرا که پوست گوجه . تفاله تازه آن از محصولات جانبی و دور ریختی در کارخانه های تولید رب محسوب می شود. 

این تفاله های خشک شده را دام داران برای تغذیه دام های خود در کنار غذای اصلی در نظر می گیرند. از مزیت های برتر این محصولات می توان نقش موثر در افزایش وزن دام اشاره کرد. این تفاله منبع پروتئینی و کربوهیدارتی برای دام محسوب می شود. 

قیمت دقیق تفاله گوجه برای تغذیه دام در بازار

قیمت دقیق تفاله گوجه برای تغذیه دام در بازار نمی توان قیمت دقیق تفاله گوجه برای تغذیه دام در بازار بیان کرد. بازار های فروش بویژه بازار های فروش مواد غذایی و مکمل هایی مانند تفاله های میوه با توجه به ثابت نبودن نرخ ارز و دلار، دائما در حال نوسان است. به طور کلی می توان گفت قیمت تفاله گوجه و سایر تفاله های میوه ای مورد نیاز تولید کنندگان کنسانتره با توجه به عواملی مانند برند تولیدی این محصول، کیفیت محصول، نوع و وزن بسته بندی آن و سایر عوامل دیگر متغیر است. 

بسیاری از تولید کنندگان دائما در تلاش اند که این محصولات را با قیمت های مناسب تری در اختیار مشتریان خود قرار دهند. برند هایی که از اعتبار بیشتری در بازار های فروش برخوردارند معمولا قیمت های بیشتری دارند چرا که کیفیت محصولات تولیدی آن ها قطعا بهتر است. بسیاری از دام داران که برای سلامتی دام های خود ارزش قائل هستند همواره در تلاش اند که برند های برتر این محصول را خریداری کنند. 

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید