مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت پخش تفاله انگور

آنچه در این مقاله میخوانید...

تولید تفاله انگورکنجاله­ ی انگور برای دام­هاکنجاله­ ی انگور در ایران
تفاله انگور

تفاله انگور محصولی فوق العاده برای خوراک دام و طیور شماست. شرکت پخش تفاله انگور با در نظر گرفتن نیازهای شما خریداران عزیز، محصولی با کیفیت برتر را به بازار عرضه می­کند.

تولید تفاله انگور

تفاله انگور

تفاله انگور در ایران بسیار محبوب است. این محصول از تفاله­ی روغن گیری شده انگور به دست آمده و پس از طی مراحل کاملاً اتوماسیون شده به کنجاله تبدیل میشود. تفاله­ی انگور با توجه به سطح کیفی بالایی که از نظر ارزش غذایی دارد به عنوان خوراک دام­ها طرفداران زیادی دارد.

این محصول شامل مواد باقیمانده بعد از استخراج آب انگور بوده به طور طبیعی از 60 درصد تفاله و 40 درصد دانه تشکیل شده است. تفاله­ی انگور انرژی بسیار بالایی دارد و مثل کاه غنی سازی شده می­باشد، بنابراین برای حجیم نمودن خوراک دام­ها بسیار مطلوب است. میزانن تانن و مس در آن بالا است و دیواره­های سلولی قابل هضم آن میزان الیاف و فیبر بالا و مقادیر کمی پروتئین دارد.
در کارخانجات تولید و استخراج آب انگور، طی مراحل تولید و در دستگاه­های خطوط تولید بعد از این که آب انگور از دانه­ها جدا شد، پوست و دانه­ها به عنوان محصول ثانویه یا همان تفاله حاصل می­گردد. تفاله انگور را در بازارها می­توان در نمونه­های مختلفی یافت کرد که در ادامه مطلب بیان می­کنیم:

تفاله انگور سیاه
تفاله انگور سبز
تفاله انگور قرمز
تفاله انگور زرد

کنجاله­ ی انگور برای دام­ها

تحقیقات نشان داده­اند که تفاله­ی انگور به خصوص انگور سیاه و قرمز روی کیفیت و سلامت محصولات طیور تاثیر به سزایی دارد. در این باره آژانس خبری دامپزشکان ایران میگوید که اگرچه تفاله­ی انگور شامل چوب، هسته و برگ به عنوان یک کود در برخی از باغ­های انگور کاربرد دارد اما عموماً به عنوان ضایعات دور ریخته میشود. اخیراً گروهی از محققین، تحقیقی در مورد استفاده­ی این محصول در خوراک دام­ها و طیور انجام داده­اند.

در این مطالعات نشان داده شد که فعالیت آنتی اکسیدانی انگور میتواند اکسیداسیون غذاهای دیگر را کاهش دهد و از بدتر شدن کیفیت گوشت جلوگیری کند.
میزان کاهش اکسیداسیون چربی نیز به میزان و چگونگی جذب پلی فنل­ها در محصول تفاله­ی انگور استفاده شده دارد.

کنجاله­ ی انگور در ایران

تفاله انگور

محبوب­ترین انگور ایران انگور سیاه است که تاکستان­های وسیعی در شهرهایی مثل؛ کاشمر، نیشابور، ملایر و مشهد را به خود اختصاص داده است. همچنین کارخانه­های بزرگی برای تولید محصولات متنوع از این انگورها در این شهرها احداث شده که یکی از انواع محصولات تولید شده کنجاله­ی انگور سیاه می­باشد.

پخش تفاله انگور
شرکت­های پخش کنجاله­ی انگور سعی دارند با ارائه­ی محصولی مطابق با استانداردهای جهانی از نظر کیفیت و بهداشت، نیازهای شما مشتریان عزیز را در کمترین زمان ممکن برطرف نمایند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید