مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و فروش تفاله های گوجه

آنچه در این مقاله میخوانید...

مزابای تفاله گوجهفروش تفاله های گوجهمحل خرید تفاله گوجهبازار فروش تفاله گوجه
فروش تفاله های گوجه

فروش تفاله های گوجه معمولا در بازار های کشور ما به طور عمده انجام می شود. این شیوه خرید در بازار ها بسیار رایج است و مشتریان می توانند محصولات را با قیمتی ارزان تر تهیه کنند.

در بین انواع و اقسام تفاله ها در تغذیه دام و طیور به کار برده می شود تفاله گوجه را مشاهده می کنیم که در جذب مشتریان بازار ها موفق می باشد. دلیل استقبال از این نوع تفاله در دسترس بودن آن در اکثر ایام سال و خوش خوراک بودن آن برای دام است. در دسترس بودن این خوراک در تمام فصل نکته بسیار مهم است زیرا وقتی دام به یک خوراک عادت میکند تغییر آن با سختی زیادی همراه است. از طرفی قیمت مناسب این نوع تفاله، دامداران را ترغیب میکند که به جای خرید کاه، جو، یونجه و کنستانتره با قیمت های نجومی، به این خوراک ارزان اما با خواص بیشمار روی آورند.

خرید و فروش تفاله های گوجه

مزابای تفاله گوجه

فروش تفاله های گوجه

برخی افراد تصور شان بر این است که وقتی در کارخانه های تولید رب و سس آب ها از گوجه جدا می شود واد یاقی مانده دیگر هیچ ارزشی ندارد. در صورتی که اصلا این گونه نیست و به این محصولات تفاله گوجه می گویند که مهم ترین کاربرد شان در زمینه خوراک دام می باشد. تفاله گوجه سریع فاسد می شود و به همین سبب باید خشک شود. در این جا می خواهیم به بیان مزایایی که تفاله گوجه دارد بپردازیم:

  • وجود رطوبت در تفاله گوجه
  • وجود پروتئین در تفاله گوجه
  • وجود چربی در تفاله گوجه
  • وجود مواد معدنی در تفاله گوجه
  • قیمت مناسب تفاله گوجه

فروش تفاله های گوجه

مزایایی که در قسمت قبل برای تفاله گوجه ذکر کردیم همگی دلایل محکمی است بر این که این محصولات بتوانند بازار های پر رونقی را در کشور مان ایجاد کنند. شرکت های تولیدی زیادی در کشور ما وجود دارد که به تولید سس و رب گوجه فرنگی مشغول است که از دیگر تولیدات آن ها تفاله گوجه می باشد. فروش تفاله های گوجه در بازار ها به طرق مختلفی انجام می شود که در ادامه مطلب ذکر می کنیم:

  • فروش اینترنتی تفاله گوجه
  • فروش سنتی تفاله گوجه
  • فروش مستقیم تفاله گوجه

محل خرید تفاله گوجه

خرید و فروش تفاله های گوجه در بازار های کشور ما به سبب وجود مشتریان زیاد به صورت سازمان یافته و مرتب انجام می شود. زیرا هر کدام از مشتریان دارای شرایط خرید خاصی هستند که باید با روش های موجود تطبیق دهند. مکان هایب متعددی در کشور ما هستند که امکان خرید تفاله گوجه را فراهم می آورند که در ادامه مطلب به آن ها اشاره می کنیم:

  • نمایندگی فروش تفاله گوجه
  • مراکز خرید تفاله گوجه
  • فروشگاه های بین شهری
  • فروشگاه اینترنتی تفاله گوجه
  • سایت های آنلاین تفاله گوجه

بازار فروش تفاله گوجه

فروش تفاله های گوجه

نکته ای که وجود دارد دامدارن همیشه به دنبال این هستند که خوراک دام خود را به صرفه تر فراهم کنند و یکی از راهکارها این است که تفاله تر را تهیه کنند و در صورت داشتن مکان مناسب برای سیلو نمودن و یا بسته بندی و یا حتی خشک نمودن خود دست به کار شوند زیرا قیمت مناسبتری برای آنها می افتد.

فروش تفاله های گوجه در بازار های کشور ما بیشتر به طور عمده انجام میشود. در استان خراسان رضوی که تولید گوجه در تناژ بالا می باشد فروش محصولات به کشور های مختلفی نیز اعمال می گردد. از همین طریق است که زمینه برای صادرات محصولات فراهم می آید و می تواند سود های کلاانی را به اقتصاد کشور مان وارد آورد.

 

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید