مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تفاله خشک انگور خوراک طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

نحوه استفاده از انواع تفاله در جیره طیورفروشنده تفاله خشک گوجه خوراک طیور

همانطور که می دانید انگور یکی از شیرین ترین میوه ها به حساب می آید که خنکی دلچسبی در فصل تابستان به آدمی می دهد. انگور هم به عنوان میوه استفاده می شود هم کاربرد های دیگری دارد برای مثال یکی از این کاربرد ها تفاله خشک خوراک طیور است که به عنوان خوراک از تفاله آن استفاده می شود.

خرید تفاله خشک انگور خوراک طیور

نحوه استفاده از انواع تفاله در جیره طیور

نحوه استفاده از انواع تفاله در جیره طیور گفتیم که انگور میوه فصل تابستان است که به صورت خوشه از درختان انگور آویزان است و از زیبایی های فصل تابستان به شمار می آید میوه ای با برگ های پهن که معمولا در آب و هواهای خشک و به طور کلی در همه نقاط آب و هوایی قادر به رشد است. گیاهی چند ساله است یعنی بعد از کشت نهال آن و گذشت یکی دو سال بعد از آن به بار می نشیند و برای سال های زیاد اگر آسیب نبیند میوه می دهد.

از انگور استفاده های زیادی می شود برای مثال:

  • میوه تازه
  • شیره انگور
  • سرکه
  • تفاله انگور

در بالا ذکر شد که یکی از کاربرد های انگور استفاده از تفاله آن است که به منظور خوراک دام و طیور استفاده می شود. معمولا فقط در فصل برداشت انگور این تفاله ها را داریم زیرا در آن موقع انگور ها بعد از چیدن به کارخانه های صنایع غذایی برده می شود تا برای مصارف گوناگون مثل شیره و سرکه استفاده شود .می دانیم که هر کارخانه ای در کنار هر ورودی محصول ، خروجی و پسماند نیز دارد که در این گونه کارخانجات تفاله های انگور که شامل پوست ، هسته و گاهی برگ است به عنوان ضایعات محسوب می شود.

فروشنده خوراک طیور این تفاله ها را به مرغداران و دامداران می فروشند و طبق نظر دامپزشکان معمولا آنها را همراه با سبوس و جو به طیور می دهند. این تفاله ها دارای فوایدی است از جمله:

  • ارزان و به صرفه است
  • دارای مقداری املاح و مواد مغذی است
  • باعث افزایش رشد و تخم گذاری طیور می شود

فروشنده تفاله خشک گوجه خوراک طیور

فروشنده تفاله خشک گوجه خوراک طیور با توجه به اینکه گاهی دامداران و مرغداران با قیمت های بسیار زیاد خوراک و سبوس مواجه می شوند به دنبال مواد غذایی دیگری برای طیور می روند. یکی از این موارد می تواند تفاله میوه هایی مثل انار، انگور و تفاله گوجه خشک باشد که هر کدام در فصل مخصوص خود می تواند به عنوان خوراک طیور استفاده شود.

کارخانجات نیز برای سود و فایده معمولا این تفاله ها را به مرغداران تحویل می دهند تا همچنین از انباشته شدن ضایعات جلوگیری کنند.

مانیز در تلاشیم تا محصولاتی با کیفیت و مرغوب را له شما معرفی کنیم تا در کنار خرید عالی و مطمئن به صرفه اقتصادی نیز باشد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید