مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تفاله جو مخصوص دام ارزان قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید...

فواید تفاله جو در جیره دام چیست؟مرکز فروش تفاله جو مخصوص خوراک دام

همانطور که انسان ها برای بقاء نیاز به دریافت تغذیه کافی و صحیح داشته، حیوانات نیز همینگونه بوده و آنها هم برای ادامه بقاء و زیست به دریافت جیره های غذایی مشخص نیازمند می باشند. یکی از جیره هایی که برای حیوانات، علی الخصوص دام ها در نظر گرفته شده، تفاله جو می باشد که ارزش غذایی بالایی را داراست. اکنون امکان مناسب جهت خرید تفاله جو مخصوص دام میسر گشته و می توانید با انتخاب آن از ارزان ترین قیمت تفاله جو برخوردار شوید.

خرید تفاله جو مخصوص دام ارزان قیمت

فواید تفاله جو در جیره دام چیست؟

فواید تفاله جو در جیره دام چیست؟ یکی از جیره های غذایی بسیار مهم برای دام ها که هم نیاز تغذیه ای آنها را به بهترین نحو تامین نموده و هم باعث بروز فواید بسیار خواهد شد، تفاله جو است که انواع مواد مورد نیاز بدن دام از جمله ویتامین، مواد معدنی و املاح را دارا بوده و به طور کلی می توان امتیازات مثبتی را از آن این محصول دانست.

موضوع دیگری که در ادامه راجع به این محصول می خواهیم به آن بپردازیم، فواید تفاله جو در جیره دام خواهد بود که در قسمت زیر به مهمترین آنها اشاره شده است:

  1. یکی از فواید محرز تفاله جو در جیره دام این است که به عنوان یک مکمل غذایی، جلوی مصرف بیش از حد توسط دام ها را گرفته و به دلیل داشتن ترکیبات غذایی ارزشمند، احساس سیری زودرس را در این حیوانات به وجود می آورد.
  2. لذا از هزینه های تغذیه ای دام کاسته شده و می توان با مقدار کمتری از جیره، تغذیه دام ها را به نحوی موثر به ثمر رساند.
  3. از دیگر فواید خوب تفاله جو این است که با رساندن مواد مغذی به بدن دام، در فرآیند رشد موثر واقع شده و از بروز بسیاری از امراض دامی که در اثر تغذیه نادرست به وجود می آیند، جلوگیری خواهد کرد.
  4. در نهایت امر هم دام های سالم تری را در صنایع دامداری شاهد خواهیم بود که با وجود دریافت تفاله جو، گوشت سالم تر و بهتری را تحویل مصرف کنندگان نهایی خواهند داد.

مرکز فروش تفاله جو مخصوص خوراک دام

مرکز فروش تفاله جو مخصوص خوراک دام اگر خواستار تهیه تفاله جو مخصوص خوراک دام هستید، تنها با مراجعه به مجازترین مرکز فروش خوراک دام می توانید این محصول را با بهترین کیفیت تهیه کرده و به آن نتایجی که مورد انتظارتان بود دست پیدا کنید، لازم به ذکر است مرکز فوق به عنوان یکی از بزرگترین فروشندگان تفاله جو مخصوص دام فعالیت داشته و تا به حال مشتریان زیادی را از خدمات خود مستفیض گردانده که شما نیز از طریق آن می توانید به چنین محصولاتی دسترسی یابید:

  • تفاله جو مخصوص دام خالص و درجه یک
  • تفاله جو دامی مناسب برای انواع دام اعم از گاو، گوسفند و گوساله
  • تفاله تمیز و سورت شده
آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید