مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید ارزان تفاله خرما خوراک طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

تاثیر تفاله خرما در جیره غذایی طیورفروش تفاله خرما قیمت مناسب خوراک طیور

گران شدن نهاده های مورد استفاده در خوراک طیور به دلیل وارداتی بودن آنها و بالا رفتن نرخ طی یک سال اخیر باعث شده است تا قیمت خوراک طیور به شدت افزایش یابد و گاها این نهاده ها به دلیل مشکلات گمرکی وارد کشور نشوند به همین دلیل استفاده از محصولات جایگزین مانند تفاله خرما افزایش یافته است.

خرید ارزان تفاله خرما خوراک طیور از فروشنده این محصول به راحتی ممکن است و خریداران این محصول که کارخانه های تولید خوراک طیور هستند می توانند با قیمت بسیار ارزان ان را تهیه کنند.

خرید ارزان تفاله خرما خوراک طیور

تاثیر تفاله خرما در جیره غذایی طیور

تاثیر تفاله خرما در جیره غذایی طیور تفاله خرما محصولی است که پس از فرآیند شیره گیری از خرما، باقی می‌ماند و از نظر خوراکی برای انسان هیچ نوع استفاده ای ندارد. این خرما به طور کامل هست گیری شده است و به همین دلیل به راحتی می توان آن را در جیره طیور مورد استفاده قرار داد.

تفاله خرما باید قبل از استفاده در جیره طیور کاملاً خشک شود و رطوبت آن به حداقل مقدار ممکن برسد.

ارزش غذایی تفاله خرما به خاطر وجود مواد قندی و کربوهیدراتی آن است که می تواند بخشی از انرژی مورد نیاز طیور را تامین کند.

قیمت خوراک طیور که در آن از تفاله خرما استفاده شده است به مقدار چشم گیری نسبت به خوراک های فاقد تفاله خرما ارزان تر است و این مسئله می ‌تواند از نظر اقتصادی برای مرغدار و کارخانه های تولید کننده خوراک طیور بسیار با اهمیت باشد زیرا باعث صرفه جویی در هزینه خوراک برای مرغدار و افزایش سود دهی بیشتر آنها می شود.

تفاله خرما علاوه بر کالری بالا، مقادیر بالایی از انواع ویتامین ها و مواد معدنی را دارا می باشد و پس از آنالیز دقیق آن می ‌توان درصدهای مشخصی از این محصول را به جیره اضافه کرد.

فروش تفاله خرما قیمت مناسب خوراک طیور

فروش تفاله خرما قیمت مناسب خوراک طیور فروش تفاله خرما با قیمت مناسب توسط فروشنده این محصول انجام می شود و از آن جهت تهیه خوراک طیور استفاده می گردد.

خریداران این خرما می توانند در تماس با این فروشنده از مشخصات دقیق این تفاله خرما و آنالیز غذایی آن باخبر شوند و سفارش خود را اعلام کنند همچنین می توانند از طریق همین وب سایت و به صورت اینترنتی مقدار تفاله خرمای مورد نیاز را به صورت عمده ثبت سفارش کنند تا در اولین فرصت فروشنده محموله سفارشی را برای آنها ارسال کند.

فراوانی تولید تفاله خرما در کشور باعث شده است که قیمت آن پایین باشد بنابراین خریداران می توانند با قیمت بسیار ارزان آن را تهیه و برای تهیه خوراک طیور مورد استفاده قرار دهند.

خرید این طفل توسط مرغدارانی که خود اقدام به تهیه خوراک طیور در واحد مرغداری می ‌کنند نیز امکان پذیر است و به دلیل عدم امکان نگه داری می توانند آن را در تناژ کم تر نیز سفارش دهند.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید