مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خریدار تفاله هویج ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید...

خریدار های دامدار تفاله هویجخواص موجود در تفاله های هویج و خریدار آناستفاده خریدار از تفاله های هویج در دامداری
تفاله هویج

تفاله هویج ، به‌منظور خوش خوراک کردن جیره غذایی دام و طیور مورد استفاده واقع می شود. تفاله هویج علاوه بر طعم خوب، دارای خواص بسیار مفیدی برای سلامتی روده و معده دام و طیور می­ باشد. تفاله هویج، همچنین توسط دامدارن و خریداران عمده خوراک دام و طیور، برای مصرف دام­های سبک و سنگین، به قیمت ارزان خریداری می شود. تفاله هویج در زمستان و اوایل پاییز دارای بیشترین عرضه می باشد و قیمت آن در این فصول مناسب تر از سایر فصل ها می باشد.

تفاله هویج به صورت تر و یا خشک توسط دامداری های بزرگ خریداری می شود و با مخلوط با سایر خوراک آنها به مصرف دام می رسد. بهترین کار برای خوش خوراک شدن جیره غذایی دام استفاده از تفاله های مختلف موجود در بازار است و این کار  حسن دیگری که دارد این است که در مواقعی که علوفه کم یاب و یا گران می شود بهترین و ارزان ترین خوراک به حساب می آید و با این وجود که قیمت پایینی دارد اما از خواص بسیار مناسبی برای دام برخوردار است زیرا که باعث هضم بهتر و جذب سریع تر مواد غذایی در بدن دام سبک و سنگین می شود.

در دنیا تحقیقات گسترده ای در خصوص خواص تفاله های مختلف در مراکز دانشگاهی معتبر و بزرگ صورت گرفته است و به این نتیجه رسیده اند که انواع تفاله های موجود در بازار شامل:

  • تفاله هویج
  • تفاله سیب
  • تفاله چغندرقند
  • تفاله جو
  • تفاله گوجه
  • و …

دارای ترکیبات مناسبی برای گنجاندن در برنامه جیره نویس دام و طیور هستند و به راحتی با گرفتن آنالیز از این تفاله جات، می توان به ترکیب آنها پی برد و بر اساس پروتئین و چربی گیاهی موجود در آنها برنامه خوب و مناسب برای تغذیه دام نوشت.

خریدار تفاله هویج ارزان

خریدار های دامدار تفاله هویج

تفاله هویج

در سال‌های اخیر، شرایط خاص دامداری به روش صنعتی، خریداران را وادار کرده است تا از مقرون به‌صرفه‌ترین روش­ها، برای تهیه خوراک دام­های خود استفاده کنند. استفاده از ضایعات کارخانه ه­ایرب و سس گیری و کنستانتره به‌منظور تأمین خوراک دام ­ها، امروزه کاربر زیادی پیدا کرده است.یکی از این خوراک ­ها، خرید تفاله هویج به قیمت ارزان از فروشندگان می­باشد.
تفاله هویج، علاوه بر قیمت ارزان، دارای خواص بسیاری نیز می­باشد.این محصول به‌راحتی توسط دستگاه گوارش قابل‌هضم می­ باشد.همچنین دام ­ها این محصول را با اشتهای بالایی می­خورند و برایشان خوشایند است.
تفاله هویج، حاصل تولید آب هویج، از کارخانه­ های آب‌میوه‌گیری است.بهتر است دامداران این نکته را مد­نظر داشته باشند که هویج نوعی میوه فصلی می­باشد و در تمام فصول سال در دسترس نمی­باشد.
به‌منظور افزایش ماندگاری تفاله هویج، آن را در بسته­ بندی­ه ای نایلونی قرار می­دهند.
تفاله موجود در این بسته­ بندی­ ها را می­توان تا ۴ ماه استفاده کرد. البته به شرط اینکه مکان این تفاله خنک باشد و در صورت قرار گرفتن در دمای بالا به خصوص در تابستان این مدت به نصف و یا کمتر کاهش می یابد. در صورتی که مکان برای خشک کردن تفاله هویج در دسترس باشد بهترین روش همین خشک نمودن تفاله است تا ماندگاری بیشتری هم داشته باشد و بتوان آنرا به تدریج به مصرف دام رساند و در جای مناسبی هم نگهداری نمود.

خواص موجود در تفاله های هویج و خریدار آن

مواد غذایی موجود در تفاله هویج، سبب شده است تا این محصول، گزینه مناسبی برای خوراک دام به شمار برود. بررسی خواص تفاله هویج نشان می­دهد که این محصول دارای مقادیر زیادی قند می‌باشد. البته این نوع قند قند کاملا طبیعی است.قند موجود در این ماده می‌تواند تأمین‌کننده انرژی موردنیاز بدن دام باشد. مصرف این ماده برای دام به‌راحتی صورت می‌گیرد.
اما نکته‌ای که حتماً باید به آن توجه داشت این است که تفاله هویج از پروتئین بالایی برخوردار نیست. کمبود پروتئین موجود در این محصول، استفاده از ماده دیگری را به‌عنوان مکمل، ضروری می­سازد. می توان برای جبران این امر از خود جو و یا تفاله تر جو به صورت فله و یا بسته بندی استفاده کرد که دارای پروتئین گیاهی بالایی است و به راحتی توسط دام مورد مصرف قرار میگیرد. البته ترکیب اینها با سبوس و کاه یک کنستانتره دست ساز و با مواد عالی غذایی برای دام ایجاد میکند و در عین حال، قیمت مناسبی برای جیره به دست می آید.

در فصل تابستان که علوفه کمیاب و قیمت آن فضایی می شود بهترین راهکار این است که از تفاله های موجود در بازار به نحو احسن استفاده نمود و جبران کمبود سایر ترکیبات جیره را نمود.

استفاده خریدار از تفاله های هویج در دامداری

تفاله هویج

تفاله های هویج در جیره دام کاربر زیادی دارد.مثلاً می­توان از این ماده در جیره، به جای یونجه استفاده کرد. البته به طور کامل نباید یونجه را حذف کرد بلکه جابجایی صورت گیرد.در این صورت نه‌تنها تفاله هویج، باعث خوش‌طعم شدن غذای دام می ­شود، بلکه قیمت آنرا هم کاهش می دهد.
هنگام درست کردن خوراک دام به صورت کنستانتره می­توان مقداری تفاله هویج به آن اضافه کرد.این مقدار نباید از ۳۰ درصد کل جیره و یا خوراک بالاتر رود زیرا باعث مشکلات بعدی خواهد شد و بهره وری بالای ۳۰ درصد مصرف تفاله هویج برای خوراک دام کاهش می یابد. این امر هم در تحقیقات بزرگ دانشگاهیی به اثبات رسیده و هم به تجربه خود دامداران بزرگ. دانشجویان رشته دامداری یا به اصطلاح علوم دامی که از رشته های زیر مجموعه علوم مهندسی کشاورزی به حساب می آیند با انجام تحقیقات گسترده و ارائه پایان نامه های معتبر در سطح ملی و بین المللی این امر را به اثبات رسانده اند.
در این صورت، علاوه بر اینکه خوراک دام را بهتر می ­کند، باعث ارزان تر آن نیز می­ گردد. همچنین می­توان هنگام درست کردن کنستانتره، مقداری از تفاله هویج را به آن اضافه کرد. درصورتی‌که تفاله هویج، خشک شده باشد، طعم مصرف آن راحتتر است.
از کاربردهای تفاله هویج می­توان به موارد زیراشاره کرد:

  • خوراک ارزان دام
  • خوراک ارزان مرغ
  • خوراک با انرژی بالای جیره

برای اطلاع از قیمت تفاله های هویج به قیمت عمده، با ما تماس بگیرید. این بازرگانی با چندین سال سابقه و با کسب علم در این زمینه سعی نموده بهترین مشاور در زمینه مصرف انواع تفاله خوراک دام و طیور باشد.

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید