مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده تفاله خوراک طیور ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید...

بهترین تفاله های مخصوص خوراک طیورپخش تفاله گوجه خوراک طیور ارزان قیمت

تفاله خوراک طیور ارزان با ارزش غذایی خوب و مناسب با قیمت عمده و مستقیم از طریق فروشگاه های غیر حضوری امکان پذیر می باشد.

تفاله خوراک  طیور به لحاظ قیمت و کیفیت مناسب با استقبال خوبی از سوی دامداران و پرورش دهندگان طیور واقع شده و با صرف هزینه کمتر می توانند غذای مورد نیاز طیور را فراهم آورند. به لحاظ پروتئین و انواع ویتامین تفاله خوراک طیور تقریبا با دان برابری می کند.

خرید عمده تفاله خوراک طیور ارزان

بهترین تفاله های مخصوص خوراک طیور

بهترین تفاله های مخصوص خوراک طیور خوراک طیور باید همواره از مرغوب ترین مواد غذایی باشد چون هرچه که کیفیت مواد غذایی به لحاظ پروتئین و ویتامین و… بیشتر باشد به همان میزان بازدهی بیشتر و مرغوب تری خواهند داشت.

تفاله جو و خرما در بسته بندی و در حجم متفاوت به بازار عرضه می شود.  تفاله جو و همچنین خرما دارای پروتئین و مواد غذایی لازم می باشد و ارزش خوراکی زیادی دارد.   

به لحاظ قیمت بسیار مناسب تر و با صرفه تر از دان آماده می باشد ضمن اینکه ارزش غذایی آن کمتر از دان نیست چون پروتئین در مقدار لازم در آن گنجانیده شده است و فاقد هرگونه ماده افزودنی می باشد.

دامداران و پرورش دهندگان طیور به لحاظ صرفه اقتصادی از این محصول استقبال خوب و قابل توجهی می کنند.

به هر صورت خوراک طیور و دام  محدود به ذرت و کنجاله سویا و… نمی شود بلکه نیازمند مواد مغذی دیگر نیز می باشند که در این راستا تفاله های مخصوص متفاوت و متنوعی که تولید شده پیشنهاد می شود.  

پخش تفاله گوجه خوراک طیور ارزان قیمت

پخش تفاله گوجه خوراک طیور ارزان قیمت  تفاله گوجه خوراک طیور و همچنین تفاله جو و خرما  با قیمت عمده و مستقیم، کیفیتی مرغوب و کاملا مغذی از طریق مراکز پخش در بازار توزیع می شود. خرید تفاله جو و خرما از طریق فروشگاه های غیر حضوری امکان پذیر می باشد.

این بسته غذایی شامل ترکیبات متفاوت تشکیل شده از تفاله های مواد گوناگونی اعم از چغندر، آلبالو، گوجه و….می باشد که تا کنون توانسته است به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه فروش خوب و قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

مراکزی همچون نمایندگی ها و عمده فروش ها برای تامین اقلام مورد نیاز خویش به پخش خوراک طیور مراجعه می نمایند چون به لحاظ صرفه اقتصادی و مدیریت هزینه ها استفاده از این روش بسیار معقول و منطقی است. قیمت خوراک طیور و دام به مراتب گرانتر از تفاله آن می باشد.

این محصول با قیمت جزئی و کلی قابلیت عرضه به شما مشتریان گرامی را دارد.

برای خرید تفاله جو و خرما وب سایت گزینه پیشنهادی خوب و مطمئنی به شمار می آید و شما مشتریان گرامی می توانید انواع این محصول را با کیفیتی مرغوب و قیمتی مناسب خریداری نمایید. 

آقای جوادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس جوادی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09134310728

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tofale98@

instagram icon اینستاگرام: tofale1398@

email icon ایمیل: tofaleh97@yahoo.com

مجموعه جابان شما را به خرید بهترین محصولات تفاله های خوراک دام و طیور می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید